nasz serwis

Customer_Care_ContentPage_259x194.jpg

Obsługa  klienta

Jak możemy Ci pomóc?

Nie ma wątpliwości, że wysoka jakość obsługi klienta jest integralną częścią oferty serwisowej. Rozumiemy, że abyś Ty mógł efektywnie prowadzić swój biznes, my musimy jak najszybciej dostarczyć Ci niezbędnych informacji.

  • Obsługa telefoniczna

    Nasi Sprzedawcy Wewnętrzni są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.
    Szybko i kompetentnie odpowiedzą na Twoje pytania i zaproponują rozwiązania jak najlepsze do Twoich indywidualnych potrzeb.

  • Zwroty klientów

    W uzasadnionych wypadkach: jeśli pomyliłeś się w zamówieniu lub rezygnujesz z produktów zgodnych z Twoim zamówieniem, odbierzemy od Ciebie dostarczony towar. Pamiętaj jednak, że wtedy poniesiesz koszt jego zwrotu.
    Dodatkowa opłata wynosi 1% wartości zamówienia, jednak nie mniej niż 100 PLN. Natomiast dla sektora Visual Communication, ze względu na specyfikę produktów, opłata naliczana jest indywidualnie.

    Informujemy, że  nie przyjmujemy do zwrotu towarów, które zostały rozpakowane.

  • Wsparcie techniczne

    Jeśli napotykasz trudności, potrzebujesz porady jak używać danego produktu lub poszukujesz produktu odpowiedniego
    dla danego rodzaju zastosowania, nasi Konsultanci oraz Menedżerowie Produktu wysłuchają Cię i pomogą rozwiązać Twój problem.

  • Konserwacja maszyn pakujących

    Nasza oferta serwisowa pokrywa zarówno instalację maszyn pakujących jak i ich konserwację, abyś miał pewność, że Twoje linie pakujące zostały ustawione idealnie i mogą pracować bezproblemowo. W naszej ofercie znajdziesz także materiały eksploatacyjne do tego rodzaju maszyn.
    Koszt usługi ustalany jest indywidualnie.

  • E- faktura

    Jeśli nie chcesz otrzymywać faktury w formie papierowej możesz zawsze poprosić o przesyłanie e-faktury w formie elektronicznej. Szybko i wygodnie!

    więcej