Propozycje zastosowań - reklama w punkcie sprzedaży

Reklama w punkcie sprzedaży

 

Umieszczenie reklamy produktu lub usługi w miejscu, gdzie dokonuje się zakupu jest bardzo skutecznym zabiegiem promocyjnym. Przekaz trafia bezpośrednio do kupującego, wpływając również na postrzeganie promowanej marki.
Już w fazie projektowania kampanii warto poświęcić tym narzędziom więcej uwagi i starannie wybrać jej styl, decydując się na odpowiednie surowce.

Reklama 
podświetlana

Grafiki podświetlane, zależnie od potrzeb, dodają jaskrawości krzyliwym kolorom lub uszlachetniają miękkim światłem elegancki styl projektów...

więcej

Grafiki 
podłogowe

Grafiki podłogowe spotyka się w dekoracji pomieszczeń, wystaw targowych i sklepów. Coraz częściej można je również zobaczyć przed budynkami i w reklamie zewnętrznej...

więcej

Reklama 
zawieszana

Pod tym pojęciem mieści się ogromna rozpiętość form
i rozmiarów reklam zawieszanych w miejscach kluczowych dla promowania produktu...

więcej

Displaye, 
prezentery, stojaki

Różnorodność systemów ekspozycyjnych, pracujących w miejscu sprzedaży, poszerzana jest o coraz to nowsze, bardziej kreatywne rozwiązania...

więcej