Propozycje zastosowań - displaye, prezentery, stojaki

Materiały na displaye wystawowe

 

Różnorodność systemów ekspozycyjnych, pracujących w miejscu sprzedaży, poszerzana jest o coraz to nowsze i bardziej kreatywne rozwiązania.
Wszystko po to, by skuteczniej przyciągnąć uwagę kupujących.

ważne 

  •  Reklama umieszczona na powierzchni sklepu jest niezwykle efektywna dla promowanej marki. Warto starannie dobrać produkty, ponieważ wybór ten przełoży się to bezpośrednio na efekty kampanii.
  •   Tworzywa sztuczne są trwalsze od kartonu, który z kolei jest tańszym, łatwiejszym do utylizacji rozwiązaniem.
    Jednak sprawdza się on głównie w reklamie wewnętrznej.
  •  Surowiec na wolnostojące reklamy powinien być trwały a konstrukcje stabilne. Jeżeli mają być przenośne - muszą pozostać względnie lekkie. To spore wyzwanie, któremu można sprostać przez właściwy dobór materiałów.
  •  Jeśli display ma być montowany np. do ściany, to we wczesnej fazie projektu warto uwzględnić otwory techniczne, żeby nie popsuć wrażenia estetycznego przez dostosowywanie gotowych elementów na miejscu ich montażu.
    Przy elementach zawieszanych, warto dobrać wagę reklamy do możliwości zawieszenia jej.
  •  W przypadku grafiki naściennej lub podłogowej istotne jest określenie warunków ekspozycji i rodzaju podłoża, aby wybór klejów był optymalny, również pod względem obciążenia ruchem pieszych. Ważne, żeby po usunięciu pracy nie pozostawić zniszczonego podłoża lub osadów kleju.
  •  Na koniec pozostaje wybór podłoża do danej techniki druku. Część prac można drukować offsetowo, inne sitodrukowo, a jeszcze inne solwentowo, UV lub lateksowo. Do niektórych technik potrzebne są materiały specyfikowane dla danej techniki druku.

Perspex 

Wysokiej jakości wylewane płyty z PMMA. Szeroka gama kolorów daje możliwość różnych zastosowań, ograniczonych jedynie wyobraźnią projektantów.

więcej

Iroplast 

Tworzywo stosowane głównie do termoformowania. Popularne w reklamie do produkcji materiałów POS, stojaków, kasetonów, standów, regałów.

więcej