Propozycje zastosowań - grafika podłogowa

Grafiki podłogowe spotyka się w dekoracji pomieszczeń, wystaw targowych i sklepów, a coraz częściej można również przed budynkami i w reklamie zewnętrznej, na co pozwalają specjalistyczne produkty.
ważne
- Miejsce ekspozycji standów reklamowych jest kluczowe dla doboru pozostałych elementów dekoracji, w tym grafik podłogowych.
- Inne materiały sprawdzają się w zastosowaniach wewnętrznych, inne na zewnątrz, różne na krótki lub dłuższy czas. Dzięki temu możemy myśleć o pierwszym przekazie już w drodze do miejsca, gdzie promujemy markę czy produkt
(np. na stoisko targowe). - Podłoże, na którym aplikujemy grafikę może być różne, od płytek ceramicznych, przez asfalt po wykładzinę dywanową. Dobranie materiału do, z pozoru trudnych, aplikacji nie będzie skomplikowane, gdyż jest wiele produktów, z których można wybrać ten najodpowiedniejszy.
- Produkty do grafik podłogowych są certyfikowane pod różnymi względami, np. antypoślizgowo. Warto też spytać o pozostałe restrykcje, jakie mogą zostać określone przez zarządzającego terenem czy organizatora imprezy.
- Poza warunkami technicznymi mamy spory wachlarz różnorodnych efektów, np. zastosowanie grafiki 3D w aplikacji podłogowej.