Propozycje zastosowań - reklama podświetlana

Reklama podświetlana z Papermanem

 

Grafiki podświetlane, zależnie od potrzeb, dodają jaskrawości krzykliwym kolorom lub uszlachetniają miękkim światłem elegancki styl projektów. Stosowane mogą być we wnętrzach oraz na zewnątrz.

ważne 

  •  Najpierw zdefiniujmy, jak dużą grafikę podświetlaną chcemy zaprojektować, ponieważ nie wszystkie materiały można wykorzystać w pracach wielkogabarytowych. Następnie lokalizacja (wewnątrz czy na zewnątrz), rodzaj ekspozycji
    (oglądana z bliska czy z daleka) i jej trwałość. To pomoże ograniczyć olbrzymią i bardzo zróżnicowaną grupę reklam podświetlanych, pod względem techniki wykonania i preferowanych surowców.
  •  Do wnętrz zwykle preferowane są wykończenia niebłyszczące, matowe, satynowe lub różnego rodzaju teksturowane.
  •   Im lepsze rozpraszanie światła, tym bardziej jednolita i równomierna jest grafika. Jest to szczególnie ważne w przypadku podświetleń LEDami.
  •   Wybierając nośnik trzeba pamiętać, że poliestrowy backlit odda najlepiej żywy kolor, ale jednocześnie pokaże każdy, nawet drobny defekt pracy.
  •  W niektórych systemach oprócz nośnika druku można uzyskać dodatkowe efekty łącząc je z tworzywami. Powstają nietuzinkowe, ciekawe propozycje.

3M Scotchcal 3730

Wylewana folia translucentna oraz najszersza na rynku standardowa paleta barwna, w tym wiele kolorów największych światowych korporacji. Możliwe jest termoformowanie.

więcej

SYMBIO Baner Film Backlit

Jednokrotnie powlekana folia matowa (poliester) do pełnokolorowych zadruków do podświetleń i kasetonów. Zadruk atramentami wodnymi barwnikowymi lub pigmentowymi, głowice termiczne lub piezoelektryczne.

wiecej