Propozycje zastosowań - reklama miejska

Materiał do produkcji reklamy miejskiej

 

Reklama w elementach zabudowy miejskiej staje się bardzo powszechna.
Jest umieszczana na typowo budowanych do tych celów elementach,
jak np. tablice billboardowe albo wkomponowana w stałe, użytkowe konstrukcje,
np. wiaty przystanków autobusowych.

ważne 

  •  Reklama w przestrzeni miejskiej pojawia się na klasycznych nośnikach, takich jak tablice billboardowe, reklamowe stojaki, gabloty i systemy ekspozycyjne.
  •  Coraz częściej jest wtapiana w istniejące elementy miejskiej zabudowy, np. świecące panele reklamowe w obrębie przystanków czy dworców lub bardziej odważne konstrukcje.
  •  Tablice billboardowe bazujące na klasycznie wykorzystywanym bluebacku czy różnego rodzaju licach elastycznych, frontlity lub backlity o wielkim formacie realizowane są w coraz nowszych, łatwiejszych do montażu, całosezonowych systemach. Wszystko po to, by ułatwić częstą zmianę ekspozycji, ale też w trosce o dobro środowiska naturalnego. Wykonywane są z przyjaznych dla niego surowców.
  •  W każdym wypadku produkty dobrane do realizacji tych prac powinny być przeznaczone do ekspozycji zewnętrznej w zamierzonym czasie.

Chantaffiche 250JE

Wysokiej jakości papier typu blueback do druku solwentowego.

więcej

Chantaffiche 200JE

Wysokiej jakości papier typu whiteback do druku solwentowego.

więcej

Baner Cast Blockout 610

Powlekana tkanina banerowa typu blockout o wysokiej jakości osnowy i PCW.

więcej

Siatka MESH 12x12

Siatka banerowa o drobnych, regularnych oczkach z nitką przeplotu, na syntetycznym, lekkim podkładzie.

więcej