Walentynki to wspaniały czas w roku, by uczcić naszą miłość do papieru. W końcu jest on zakorzeniony w każdym aspekcie naszego codziennego życia. Papier był podstawowym środkiem komunikacji od 2000 lat. Nawet w dzisiejszym cyfrowym świecie papier nadal jest preferowanym formatem dla czytelników książek, magazynów i gazet, a także dla właścicieli marek, którzy mogą komunikować się o swoich produktach i usługach w bardziej jakościowy sposób.
Walentynki to wspaniały czas w roku, by uczcić naszą miłość do papieru. W końcu jest on zakorzeniony w każdym aspekcie naszego codziennego życia. Papier był podstawowym środkiem komunikacji od 2000 lat. Nawet w dzisiejszym cyfrowym świecie papier nadal jest preferowanym formatem dla czytelników książek, magazynów i gazet, a także dla właścicieli marek, którzy mogą komunikować się o swoich produktach i usługach w bardziej jakościowy sposób.
Love Paper to kampania prowadzona przez grupę wspierającą papier Two Sides, która informuje konsumentów o pozytywnych historiach dotyczących druku, papieru i opakowań papierowych. Antalis jest dumnym i wspierającym członkiem Two Sides od wielu lat.
Oboje kochamy wszystko w papierze, od jego ekologicznych cech, po jego zdolność do poprawy samopoczucia psychicznego, uczenia się i zwiększania kreatywności. W rzeczywistości nie ma wielu branż, które mogą aspirować do tego, by stać się prawdziwie zrównoważonymi. Jedną z nich jest jednak przemysł papierniczy.
Europejskie lasy, które zapewniają
drewno do produkcji papieru,
rozrastają się o
1500 boisk piłkarskich każdego dnia!
60% energii użytej do produkcji
papieru i opakowań papierowych w Europie
pochodzi ze źródeł odnawialnych.
72% papieru i opakowań papierowych
jest poddawana recyklingowi.
Chcemy mieć pewność, że druk i papier pozostaną jedną z najpotężniejszych i najbardziej zrównoważonych form komunikacji oraz preferowanym i zrównoważonym sposobem pakowania i ochrony przez wiele przyszłych pokoleń.
Witryna lovepaper.org zawiera fakty dotyczące zrównoważonego leśnictwa, sposobu wytwarzania papieru z naturalnych i odnawialnych materiałów, jego wysokiego wskaźnika recyklingu, a także szereg zabawnych zajęć z papierem i kartami dla rodzin.
Logo może być używane przez wydawców w drukowanych książkach, magazynach i gazetach, a także przez marki w papierowych materiałach komunikacyjnych i opakowaniach, aby pomóc wyjaśnić zrównoważony charakter ich wyborów.
W Antalis zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z artystami ze strony www.pa-paperart.com, aby stworzyć pudełko z serca LovePaper, wykonane z wybranych wysokojakościowych papierów ozdobnych z oferty Antalis.
Drukarnie, wydawnictwa i każdy, kto zajmuje się tworzeniem druku, powinien chcieć używać logo Love Paper we własnej komunikacji, aby pomóc w rozpowszechnianiu tej ważnej wiadomości. Aby dowiedzieć się więcej o kampanii:
Odwiedź… www.lovepaper.org lub wyślij e-mail na adres info@lovepaper.org
Dołącz do… rosnącej społeczności miłośników papieru, rejestrując się na blogu The Paper Chain
Udostępnij… swoją historię w mediach społecznościowych. Znajdziesz nas na Facebooku