W związku z dynamicznym rozwojem i wzrostem ilości zamówień, realizowanych za pośrednictwem sklepu internetowego, wzrosła ilość wysyłek kurierskich. Nasz klient zaobserwował, że wzrosła również ilość zwrotów, wynikających z uszkodzenia produktów w czasie transportu – głownie ze względu na różnorodność oferowanych formatów. W związku z tym pojawiło się dużo niepochlebnych komentarzy, które wpływają negatywne na wizerunek firmy.

W związku z dynamicznym rozwojem i wzrostem ilości zamówień, realizowanych za pośrednictwem sklepu internetowego, wzrosła ilość wysyłek kurierskich. Nasz klient zaobserwował, że wzrosła również ilość zwrotów, wynikających z uszkodzenia produktów w czasie transportu – głownie ze względu na różnorodność oferowanych formatów. W związku z tym pojawiło się dużo niepochlebnych komentarzy, które wpływają negatywne na wizerunek firmy.

Profil działalności

Studio fotograficzne i laboratorium cyfrowe, oferujące wydruki zdjęć i fototapet na różnych nośnikach i w różnych formatach. Oferta obejmuje również możliwość oprawienia zdjęć w ramy. Sprzedaż realizowana jest głównie za pośrednictwem sklepu internetowego.

 

Cel projektu

Zaprojektowanie bezpiecznego opakowania i ograniczenie ilości zwrotów, wynikających z uszkodzenia produktów w czasie transportu.

Rozwiązanie Antalis

Zaprojektowano ergonomiczne opakowanie z tektury falistej. Ponieważ wszystkie elementy opakowania wykonane są z tego samego materiału, wykonanego w oparciu o surowce pochodzące z recyklingu, podkreśla ono dbałość producenta o środowisko naturalne.

 

Dzięki dostępności wielu formatów i zastosowaniu uniwersalnych uchwytów stabilizujących, opakowanie zapewnia właściwe zabezpieczenia dla wysyłanych produktów, co w efekcie pozwoliło na ograniczenie ilości zwrotów.

Jak zabezpieczyć przesyłki

 

 

1. Ergonomiczne opakowanie

PL_ergonomiczne_opakowanie.jpg

 

2. Uchwyty stabilizujące

PL_uchwyty_stabilizujace.jpg

 

3. Ramka ze zdjęciem

PL_ramka_ze_zdjeciem.jpg

 

 

Jak to robimy?

5_krokow_new.jpg

 

Zalety naszego rozwiązania

  • Dostosowanie – nowe opakowania dostępne są w wielu formatach, dostosowanych do wymiarów produktów – takie rozwiązanie daje gwarancję właściwego zabezpieczenia towaru na czas jego transportu
  • Oszczędności – ograniczenie ilości zwrotów, wynikających z uszkodzenia towaru w czasie transportu generuje oszczędności i pozytywnie wpływa na wizerunek firmy.