Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi do nich.
Obsługa naszych dostaw jest bezpłatna w przypadku zamówień o wartości 1000 PLN netto lub więcej.
Dla zamówień poniżej 1000 PLN netto doliczamy dodatkowe opłaty:
Możesz poinformować nas podczas składania zamówienia, że będziesz mógł odebrać dostawę w późnieszym terminie.
W zależności od rodzaju zamówienia (w tym jego wielkości) możesz podać dodatkowy adres dostawy, na który mamy dostarczyć zamówiony przez Ciebie towar w ustalonym terminie lub przełożyć dostawę na późniejszy termin (za dodatkową opłatą).
Możesz poinformować nas podczas składania zamówienia, że będziesz mógł odebrać dostawę w późniejszym terminie.
W zależności od rodzaju zamówienia (w tym jego wielkości) możesz podać dodatkowy adres dostawy, na który mamy dostarczyć zamówiony przez Ciebie towar w ustalonym terminie lub przełożyć dostawę na późniejszy termin (za dodatkową opłatą).
Wszystkie swoje zamówienia możesz śledzić zakładce "Moje konto" w sekcji "Moje Zamówienia" lub kliknąć tutaj.
Możesz również zapytać o szczegóły swojego Konsultanta lub skorzystać z pomocy Chat Online.
Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz kontaktowy.