Moje dostawy

Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi do nich.

Większość naszych produktów dostarczamy w ciągu 24h od złożenia zamówienia, w godzinach 8:00-16:00.
 
Jeśli potrzebujesz dostawy w innym terminie i dopasowanej do Twojej potrzeby, możemy zaoferować szereg dodatkowych usług:
 
  • dostawy ekspresowe - obejmują terytorium całego kraju, a opłata za tę usługę jest uzależniona od odległości naszego magazynu centralnego do lokalizacji Klienta i ustalana jest każdorazowo indywidualnie.

 

  • dostawy w godzinach porannych - ponieważ cenimy Twój czas i chcemy zapewnić Ci bezproblemową i płynną pracę oferujemy dostawy we wczesnych godzinach rannych - przed godziną 8:00, dotyczy to dostaw w granicach miast, w których posiadamy magazyny lub platformy przeładunkowe; usługa bezpłatna.

 

  • dostawy w godzinach wieczornych - jeśli adres dostawy zamówionych przez Ciebie produktów jest w pobliżu lokalizacji magazynu centralnego, możesz skorzystać z oferty dostawy w godzinach wieczornych - po godzinie 16:00; ostatnia trasa zamykana jest o godz. 18:00; realizacja zleceń następuje do godz. 22:00; usługa bezpłatna.

 

  • dostawy w soboty - zamówienia złożone w piątek do godziny 18:00 możemy zrealizować w sobotę; usługa jest dodatkowo płatna, a koszt ustalany indywidualnie.

Opłata dystrybucyjna wynosi 3,5%.

Dla zamówień poniżej minimum logistycznego doliczamy dodatkowe opłaty:

  • sektor Print oraz Office: do zamówienia poniżej 700 PLN netto doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 40 PLN; w przypadku zamówień przez internet dopłata pojawi się dopiero przy zamówieniu poniżej 500 PLN netto
  • sektor Visual Communication: do zamówień poniżej 1000 PLN netto doliczana jest opłata dodatkowa w wysokości 50 PLN netto; w przypadku zamówień przez internet poniżej 1000 PLN netto dopłata ta wyniesie 30 PLN netto
  • sektor Packaging: do zamówień poniżej 1000 PLN netto doliczana jest opłata dodatkowa w wysokości 40 PLN.

Możesz poinformować nas podczas składania zamówienia, że będziesz mógł odebrać dostawę w późnieszym terminie.

W zależności od rodzaju zamówienia (w tym jego wielkości) możesz podać dodatkowy adres dostawy, na który mamy dostarczyć zamówiony przez Ciebie towar w ustalonym terminie lub przełożyć dostawę na późniejszy termin (za dodatkową opłatą).

Możesz poinformować nas podczas składania zamówienia, że będziesz mógł odebrać dostawę w późniejszym terminie.

W zależności od rodzaju zamówienia (w tym jego wielkości) możesz podać dodatkowy adres dostawy, na który mamy dostarczyć zamówiony przez Ciebie towar w ustalonym terminie lub przełożyć dostawę na późniejszy termin (za dodatkową opłatą).

Wszystkie zamówienia możesz śledzić zakładce "Moje konto" w sekcji "Historia zamówień".

Możesz również zapytać o szczegóły zamówienia przez chat online.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz kontaktowy.