Pracujemy: 8:00-17:00
Kontakt


Moje konto

Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi do nich.

Jesteś nowy w Antalis?

 

Jeśli składałeś już zamówienia drogą telefoniczną i posiadasz numer klienta, wybierz opcję "Tak, jestem klientem Antalis". 

 

Numer klienta możesz znaleźć na dowolnym dokumencie Antalis, takim jak faktura.

  • Kliknij przycisk „Zaloguj się” na górze dowolnej strony witryny.
  • Wprowadź swój adres e-mail i hasło.
  • Kliknij przycisk „Zaloguj się” na górze naszej strony.

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, możesz je zresetować klikając tutaj.

Jeśli nie pamiętasz adresu e-mail użytego podczas rejestracji, skontaktuj się z działem obsługi klienta lub napisz do nas przez chat online.

Po zalogowaniu wybierz sekcję „Dane konta”. Tam zaktualizujesz swoje dane.

Po zalogowaniu wybierz sekcję "Dane konta". Tam zaktualizujesz adres e-mail lub hasło.

Po zalogowaniu wybierz sekcję „Adresy dostaw. Tam zmodyfikujesz obecne adresy dostaw, utworzysz nowe lub usuniesz nieaktualne.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz kontaktowy.