Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi do nich.
Jesteś nowy w Antalis?
Jeśli składałeś już zamówienia drogą telefoniczną i posiadasz numer klienta, wybierz opcję "Tak, jestem klientem Antalis".
Numer klienta możesz znaleźć na dowolnym dokumencie Antalis, takim jak faktura.
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, możesz je zresetować klikając tutaj.
Jeśli nie pamiętasz adresu e-mail użytego podczas rejestracji, skontaktuj się z działem obsługi klienta lub napisz do nas przez chat online.
Po zalogowaniu wybierz sekcję „Dane konta”. Tam zaktualizujesz swoje dane.
Po zalogowaniu wybierz sekcję "Dane konta". Tam zaktualizujesz adres e-mail lub hasło.
Po zalogowaniu wybierz sekcję „Adresy dostaw”. Tam zmodyfikujesz obecne adresy dostaw, utworzysz nowe lub usuniesz nieaktualne.
Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz kontaktowy.