Godziny otwarcia: 8:00-18:00
Kontakt

Moje zamówienia

Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi do nich.

Składanie zamówienia

  • Na stronie przejdź do części „Produkty”, a następnie w prosty sposób wybierz i dodaj produkty do swojego koszyka.
  • Po zalogowaniu się na swoje konto utwórz listę ulubionych produktów, aby zaoszczędzić czas przy zamawianiu tych samych produktów w przyszłości.
  • Po zalogowaniu się na swoje konto możesz również uzyskać dostęp do swoich ostatnich zamówień i znaleźć kody referencyjne w historii zamówień online.
  • Jeśli znasz kody produktów, możesz przejść bezpośrednio do części „Zamów kodem referencyjnym”. Wprowadź kody referencyjne i ilości, a następnie kliknij „Dodaj do koszyka”.

1. Jeśli znasz kody produktów, możesz przejść bezpośrednio do części „Szybkie zamówienie” w górnej części strony głównej sklepu internetowego.

2. Wprowadź kody referencyjne i ilości, a następnie kliknij „Dodaj do koszyka”.

3. Kliknij tutaj, aby przejść do opcji „Szybkie zamówienie”.

Sprawdź wprowadzony kod. Kod referencyjny produktu może się zmienić, dlatego zalecamy użycie naszej wyszukiwarki do wyszukiwania według słowa kluczowego lub nazwy. Można również skontaktować się z przedstawicielem handlowym lub napisać do nas na Chat Online.

Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wszystkich zamówień na naszej stronie.
Jeśli nie otrzymałeś tego e-maila, skontaktuj się z biurem obsługi klienta lub napisać do nas na Chat Online.

Po potwierdzeniu zamówienia jest ono natychmiast przetwarzane i dostarczane w ciągu od 24 do 72 godzin (w zależności od rodzaju zamawianych produktów). W związku z tym nie możesz już samodzielnie go zmienić lub anulować.

Jeśli jednak chcesz zmienić lub anulować swoje zamówienie złożone online, skontaktuj się z nami jak najszybciej poprzez zakładkę "Kontakt z nami" lub poprzez Chat Online.

Pamiętaj, aby podać nam numer zamówienia online, który otrzymałeś pocztą elektroniczną.

Administrator może autoryzować zamówienia składane przez pozostałe osoby posiadające dostęp do konta firmy.
W sekcji Moje konto, w zakładce Zarządzanie użytkownikami należy odnaleźć zakładkę Limity wydatków.
W tym miejscu konkretnej osobie administrator może przypisać kwotę powyżej której zamówienia będą oczekiwały na autoryzację administratora.
Osoba, która przypisany ma limit wydatków może składać zamówienia, jednak nie zostaną one przekazane do realizacji do momentu autoryzacji administratora.
Administrator zostanie mailowo powiadomiony o oczekującym zamówieniu złożonym przez pracownika. W sekcji Moje konto, w zakładce Zamówienia odnajdzie on Zamówienia oczekujące. Administrator może zatwierdzić lub odrzucić zamówienie. Osoba, która złożyła zamówienie zostanie poinformowana mailowo o decyzji administratora.

Płatności kartą kredytową nie są możliwe, jeśli przedmiot jest niedostępny w magazynie z dostawą odroczoną o ponad 5 dni.
Jest to związane z okresem autoryzacji płatności przez banki (7 dni kalendarzowych).

Procedura płatności online w Antalis przebiega następująco:

Przy składaniu zamówienia: 

  • wniosek o autoryzację jest składany do banku,
  • bank udziela autoryzacji,
  • towary opuszczają magazyn Antalis w celu dostawy,
  • wystawiony zostaje dowód dostawy,
  • wystawiona zostaje faktura.


Wystawienie faktury potwierdza zapłatę za zamówiony towar. W przypadku braku dostępności towaru w magazynie zafakturowana zostanie jedynie wartość dostarczonych towarów.

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Otrzymasz zwrot w formie kredytu na swoim koncie.


Zgodnie z naszymi warunkami sprzedaży koszty przesyłki zwrotnej mogą zostać potrącone w zależności od powodu anulowania zamówienia.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz kontaktowy.