Moje zamówienia

Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi do nich.

Składanie zamówienia

  • Odnajdź interesujący Cię produkt i kliknij w przycisk „Dodaj do koszyka”.
  • Utwórz listę ulubionych produktów, aby zaoszczędzić czas przy zamawianiu tych samych produktów w przyszłości.
  • Możesz również odnaleźć numery produktów w historii swoich zamówień.
  • Jeśli znasz numery produktów, możesz użyć funkcji „Szybkie Zamówienie”, znajdującej się z prawej strony wyszukiwarki. Wprowadź numery produktów, a następnie kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”.
  • Jeśli znasz numery produktów, możesz użyć funkcji „Szybkie Zamówienie”, znajdującej się z prawej strony wyszukiwarki.
  • Wprowadź numery produktów oddzielone od siebie przecinkami, a następnie kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”.

Numer produktu może się zmienić. Zalecamy wówczas wyszukanie produktu za pomocą słów kluczowych i filtrów. Możesz również skontaktować się z nami przez chat online.

W momencie złożenia zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
Jeśli nie otrzymałeś tego e-maila, skontaktuj się z biurem obsługi klienta lub skontaktuj się z nami przez chat online.

Po potwierdzeniu zamówienia jest ono natychmiast przetwarzane. W związku z tym nie możesz już samodzielnie go modyfikować lub anulować przez sklep internetowy.

Możesz skontaktować z działem obsługi klienta. Jeśli będzie to jeszcze możliwe sprzedawca zmodyfikuje lub anuluje Twoje zamówienie.

Administrator może autoryzować zamówienia składane przez pozostałe osoby posiadające dostęp do konta firmy.
W sekcji Moje konto, w zakładce Zarządzanie użytkownikami należy odnaleźć zakładkę Limity wydatków.
W tym miejscu konkretnej osobie administrator może przypisać kwotę powyżej której zamówienia będą oczekiwały na autoryzację administratora.
Osoba, która przypisany ma limit wydatków może składać zamówienia, jednak nie zostaną one przekazane do realizacji do momentu autoryzacji administratora.
Administrator zostanie mailowo powiadomiony o oczekującym zamówieniu złożonym przez pracownika. W sekcji Moje konto, w zakładce Zamówienia odnajdzie on Zamówienia oczekujące. Administrator może zatwierdzić lub odrzucić zamówienie. Osoba, która złożyła zamówienie zostanie poinformowana mailowo o decyzji administratora.

Płatności kartą kredytową nie są możliwe, jeżeli nie możemy dostarczyć produktu w terminie dłuższym niż 20 dni. Jest to związane z okresem autoryzacji płatności.

Procedura płatności online w Antalis przebiega następująco:

  • w momencie składania zamówienia wysyłany jest do banku wniosek o autoryzację,
  • bank udziela autoryzacji,
  • towary opuszczają magazyn Antalis w celu dostawy,
  • wystawiony zostaje dowód dostawy,
  • wystawiona zostaje faktura.


Wystawienie faktury potwierdza zapłatę za zamówiony towar. W przypadku braku dostępności towaru w magazynie zafakturowana zostanie jedynie wartość dostarczonych towarów.

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Sprzedawca poinformuje Cię o procedurze procesu zwrotu zamówienia.


Zgodnie z naszymi warunkami sprzedaży koszty przesyłki zwrotnej mogą zostać potrącone w zależności od powodu anulowania zamówienia.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz kontaktowy.