Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi do nich.
Twoja satysfakcja jest dla nas bardzo ważna. Nasi doradcy klienta są gotowi, aby Ci pomóc od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 18.00.
Możesz się z nami skontaktować:
1. Jeśli zwrot jest spowodowany błędem kupującego
W uzasadnionych wypadkach jeśli pomyłka wynikneła w zamówieniu z Państwa strony lub chcą Państwo zrezygnować z zamówionych produktów, możemy odebrać dostarczony towar. W taki przypadku będą Państwo obciążeni dodatkowymi kosztami.
Dodatkowa opłata wynosi 1% wartości zamówienia, jednak nie mniej niż 100 PLN. Natomiast dla sektora Visual Communication, ze względu na specyfikę produktów, opłata naliczana jest indywidualnie.
Informujemy, że nie przyjmujemy zwrotu towarów, które zostały rozpakowane.
2. Jeśli zwrot jest spowodowany błędem Antalis
Gdy konieczność zwrotu wynika z błędu Antalis, nie poniosą Państwo dodatkowych kosztów tego zwrotu.
Możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta tutaj lub zalogować się w zakładce „Kontakt z nami” i wybrać opcję „Zgłoś problem” w rozwijanym menu formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia procedury.
Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz kontaktowy.