Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi do nich.
1. Jeśli zwrot jest spowodowany błędem kupującego
W uzasadnionych wypadkach jeśli pomyłka wynikneła w zamówieniu z Państwa strony lub chcą Państwo zrezygnować z zamówionych produktów, możemy odebrać dostarczony towar. W taki przypadku będą Państwo obciążeni dodatkowymi kosztami.
Dodatkowa opłata wynosi 1% wartości zamówienia, jednak nie mniej niż 100 PLN. Natomiast dla sektora Visual Communication, ze względu na specyfikę produktów, opłata naliczana jest indywidualnie.
Informujemy, że nie przyjmujemy zwrotu towarów, które zostały rozpakowane.
2. Jeśli zwrot jest spowodowany błędem Antalis
Gdy konieczność zwrotu wynika z błędu Antalis, nie poniosą Państwo dodatkowych kosztów tego zwrotu.
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta lub przez formularz kontaktowy.
Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz kontaktowy.