Godziny otwarcia: 8:00-18:00
Kontakt


Obsługa klienta

Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi do nich.

Twoja satysfakcja jest dla nas bardzo ważna. Nasi doradcy klienta są gotowi, aby Ci pomóc od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 18.00.


Możesz się z nami skontaktować:

  • pocztą elektroniczną za pośrednictwem naszego formularza: kliknij tutaj (aby przejść do formularza „Skontaktuj się z nami”),
  • listem skierowanym do oddziału regionalnego Antalis - lista adresowa znajduje się tutaj.
  • poprzez Chat Online.

1. Jeśli zwrot jest spowodowany błędem kupującego

W uzasadnionych wypadkach jeśli pomyłka wynikneła w zamówieniu z Państwa strony lub chcą Państwo zrezygnować z zamówionych produktów, możemy odebrać dostarczony towar. W taki przypadku będą Państwo obciążeni dodatkowymi kosztami.
Dodatkowa opłata wynosi 1% wartości zamówienia, jednak nie mniej niż 100 PLN. Natomiast dla sektora Visual Communication, ze względu na specyfikę produktów, opłata naliczana jest indywidualnie.
Informujemy, że nie przyjmujemy zwrotu towarów, które zostały rozpakowane.

2. Jeśli zwrot jest spowodowany błędem Antalis
Gdy konieczność zwrotu wynika z błędu Antalis, nie poniosą Państwo dodatkowych kosztów tego zwrotu.

Możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta tutaj lub zalogować się w zakładce „Kontakt z nami” i wybrać opcję „Zgłoś problem” w rozwijanym menu formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia procedury.

Krok 1: Natychmiast zareagować w obecności kierowcy lub osoby dokonującej dostawy i wystosować zastrzeżenia
Przestrzegając poniższych zasad, pomożesz nam szybko i skutecznie rozwiązać problem z dostawą. Na liście przewozowym zapisz swoje zastrzeżenia dotyczące:
  • stanu towaru lub opakowania: zniszczony, zabrudzony, zmięty, mokry, pocięty itp.,
  • różnic ilościowych lub jakościowych (masa lub ilość),
  • wady jawnej produktu. 
 
Zastrzeżenia te muszą być:
  • zapisane na liście przewozowym oraz opatrzone datą i Twoim podpisem,
  • złożone podczas oględzin przeprowadzonych w obecności kierowcy,
  • podpisane przez kierowcę z podaniem jego nazwiska,
  • wprowadzone na wszystkich dokumentach przewozowych (dowód dostawy, list przewozowy, pokwitowanie itp.).
Warto sporządzić czytelną dokumentację fotograficzną zaistniałej szkody. 
 
Warto wiedzieć!
We wszystkich przypadkach należy podpisać dokument dostawy, niezależnie od tego, czy masz jakieś zastrzeżenia.
Przewoźnik nie może w żadnych okolicznościach ograniczać prawa do weryfikacji.
W przypadku braku zastrzeżeń do stanu dostarczonego towaru w chwili dostawy,  wszelkie późniejsze roszczenia z tytułu widocznych szkód nie będą honorowane. 
 
Krok 2: Powiadomić biuro obsługi klienta ANTALIS, aby reklamacja uszkodzenia została jak najszybciej zarejestrowana i rozstrzygnięta.


Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz kontaktowy.