Przeczytaj informacje prasowe, dotyczące papierów ozdobnych i innych naszych produktów.
Wszystkie
Aktualności
Zmiany w asortymencie papierów ozdobnych i papierów premium
W związku z rozwojem portfolio produktów należących do Antalis z przyjemnością informujemy o wznowieniu produkcji kluczowych marek, które zostały pozyskane od światowej sławy producenta Arjowiggins Scotland Limited.
Konkurs Creative Power – kolejna edycja międzynarodowego wydarzenia organizowanego przez Antalis!
Firma Antalis organizuje konkurs obejmujący 34 kraje na najpiękniejszy projekt wydrukowany na papierze Antalis. Dzięki temu agencje komunikacji, użytkownicy końcowi, projektanci graficzni czy agencje kreatywne i nie tylko, mają szansę na pokazanie swoich inspirujących pomysłów.
LovePaper.org i Antalis
dzielą wspólną miłość do papieru
Walentynki to wspaniały czas w roku, by uczcić naszą miłość do papieru. W końcu jest on zakorzeniony w każdym aspekcie naszego codziennego życia. Papier był podstawowym środkiem komunikacji od 2000 lat. Nawet w dzisiejszym cyfrowym świecie papier nadal jest preferowanym formatem dla czytelników książek, magazynów i gazet, a także dla właścicieli marek, którzy mogą komunikować się o swoich produktach i usługach w bardziej jakościowy sposób.
Tłoczenie, czyli technika uszlachetnienia w praktyce
Nie zwalniamy tempa i przechodzimy do kolejnej ciekawej metody uszlachetnień druku - tym razem będzie to tłoczenie. Łączy się ono często ze wspomnianym w poprzednim artykule hot-stampingiem. Postaram się powiedzieć Wam na jakich papierach najlepiej wykonywać embossing, na co uważać i jak trójwymiarowość może zmienić Wasz projekt na lepsze.
Sztancowanie, czyli wprowadzenie do świata introligatorki
W dzisiejszym artykule chciałabym opowiedzieć Wam o bardzo ciekawej czynności introligatorskiej, jaką jest sztancowanie. Mogliście spotkać się też z innym nazewnictwem, czyli wykrawanie. Ta nazwa jest zdecydowanie prostsza, gdyż sugeruje już do czego nawiązuje ta technika. Jest ona o tyle ciekawa, ponieważ można znaleźć bardzo kreatywne zastosowanie sztancowania np. w komunikacji biznesowej firmy.
Lakierowanie UV, czyli technika uszlachetnienia w praktyce
Jak co miesiąc, wracamy z naszym cyklem porad dotyczących uszlachetnień w druku. Kolejną techniką wartą uwagi jest lakierowanie UV. Mówi się, że jest to drugi pod względem popularności i najczęściej używany sposób uszlachetniania druku. Zebrałam dla Was garść istotnych informacji, którymi chętnie się podzielę. Mam nadzieję, że zainspiruję Was do wykorzystywania tej techniki w praktyce.
Za nami już duża dawka informacji dotycząca uszlachetnień w druku, a przed nami ostatni już z serii „Eksperckich porad” artykuł dotyczący kaszerowania. Istnieje jeszcze bardzo wiele obszarów w poligrafii, których nie poruszyliśmy, dlatego mam nadzieję, że ten cykl zainspiruje Was do poszukiwania i zgłębiania swojej wiedzy, która tylko pomoże Wam w procesie tworzenia projektów. Tymczasem wracam już do naszego bohatera, czyli kaszerowania.
Hot-stamping, czyli technika uszlachetnienia w praktyce
W ostatnim artykule pisałam o tym, w jaki sposób dobierać papier, czym kierować się, aby miał spełnił nasze oczekiwania i czego unikać, żeby zaoszczędzić sobie nerwów i stresów. W tym artykule chciałabym skupić się na technice, która doda szyku i elegancji niejednemu projektowi i pozwoli na dodanie tzw. „wisienki na torcie”. Mowa o hot-stampingu, czyli jednej z najczęściej używanych technik uszlachetnienia druku.