W dobie cyfryzacji siła druku jest większa niż kiedykolwiek. Działania takie jak wysłanie zaproszenia, przedstawienie sprawozdania rocznego czy rozdawanie katalogów w sklepie wiele mówią o relacji z klientem: pokazują, że firma ceni swoich klientów i uważa, że są warci rzeczowych i trwałych środków komunikacji. Wszystkie takie działania składają się na budowanie wizerunku marki, a zatem wybór papieru ma duże znaczenie. Antalis oferuje szeroki wybór papierów i kartonów o różnej powierzchni i fakturze, w różnych kolorach i spełniających normy środowiskowe, od papieru firmowego po ulotki, biuletyny, a nawet luksusowe opakowania.
W dobie cyfryzacji siła druku jest większa niż kiedykolwiek. Działania takie jak wysłanie zaproszenia, przedstawienie sprawozdania rocznego czy rozdawanie katalogów w sklepie wiele mówią o relacji z klientem: pokazują, że firma ceni swoich klientów i uważa, że są warci rzeczowych i trwałych środków komunikacji. Wszystkie takie działania składają się na budowanie wizerunku marki, a zatem wybór papieru ma duże znaczenie. Antalis oferuje szeroki wybór papierów i kartonów o różnej powierzchni i fakturze, w różnych kolorach i spełniających normy środowiskowe, od papieru firmowego po ulotki, biuletyny, a nawet luksusowe opakowania.
Papier to nie tylko nośnik informacji, ale również część wizerunku marki i jej tożsamości. Budując tożsamość firmy, należy wziąć pod uwagę wszystkie zastosowania komunikacji, takie jak wizytówki, papier firmowy, a także teczki, bileciki, koperty, a nawet katalogi. W celu zapewnienia jak największej spójności wizerunku zalecamy użycie papieru o tej samej jakości, który pozwoli na uzyskanie tego samego efektu druku. Najczęściej wybieranym papierem w komunikacji korporacyjnej jest papier w kolorze białym lub zbliżonym do białego, choć można również wybrać jasne lub pastelowe kolory lub połączyć żywą kolorystykę z jasnymi barwami. Marka Conqueror oferuje największy wybór papierów pod względem gramatury i wykończenia, szeroką gamę kopert oraz znaki wodne w 10 odcieniach białego i kremu, a także trzech nowych modnych odcienie szarości, które będą się doskonale komponować z białymi elementami. Bogata oferta produktów Conqueror dostępna jest również w wariancie zawierającym 100% pulpy pochodzącej z recyklingu PCV.
Opracowujesz sprawozdanie końcowe i nie wiesz od czego zacząć? Publikacja sprawozdania rocznego ma kluczowe znaczenie dla akcjonariuszy i pozwala na wyróżnienie się spośród innych marek. Sprawozdanie stanowi część tożsamości firmy, należy zatem starannie dobrać papier w zależności od pożądanego efektu i tego, co chcemy podkreślić – oryginalność, ekologiczność, kreatywność czy też wysoką jakość? Możliwa jest również personalizacja sprawozdania rocznego poprzez wydrukowanie nazwisk akcjonariuszy wewnątrz dokumentu.
Na rynku działają agencje komunikacji, które specjalizują się w projektowaniu sprawozdań rocznych. Projekt można również stworzyć indywidualnie, a następnie przekazać go do drukarni.
Marką, która pozwoli na osiągnięcie imponującego efektu tej najważniejszej publikacji firmowej, jest zdecydowanie Conqueror – od klasycznego żeberkowanego papieru Laid po satynowany CX22 lub szykowny Conqueror Wove. Szeroka gama produktów pozwala na dobranie papieru, który będzie się komponował z wizerunkiem firmy, a także zapewni wysoką jakość druku tekstu, obrazów i kolorów. W publikacji można również wykorzystać rozmaite kolory, w szczególności nowe jasne odcienie szarości, umożliwiające wyróżnienie treści poprzez wydrukowanie poszczególnych sekcji w różnych kolorach.
Antalis oferuje szeroki wybór pudełek składanych i sztywnych, metek oraz toreb dla firm. Papier wybrany do produkcji opakowań jest pierwszym aspektem, z którym styka się potencjalny klient; ma on zatem kluczowe znaczenie przy zrobieniu dobrego wrażenia. Od druku cyfrowego na niewielką skalę po dużą produkcję oferujemy szeroką gamę podłoży pozwalających na wyróżnienie się spośród innych marek.
Oferta Keaykolour obejmuje opakowania o szorstkiej fakturze w białym kolorze lub w jednym z palety 48 wyrafinowanych kolorów, który w pełni odda tożsamość firmy. Produkty marki Delos i-tone to śnieżnobiałe papiery luksusowe do ekskluzywnego użytku, w wersji gładkiej lub lekko fakturowanej, w pełni kompatybilne z maszynami drukarskimi HP Indigo.
W dobie szumu informacji przesyłki bezpośrednie to najczęściej ostatni krok pozwalający na pozyskanie klientów, promowanie działalności lub budowanie wizerunku. Jednym ze sposobów na uzyskanie pozytywnego odbioru komunikacji – i zapoznania się z nią przez klienta – jest odpowiedni dobór kopert, które pozwolą firmie wyróżnić się w tłumie. Kształt koperty może również determinować rozmiar drukowanych materiałów. Kolejnym aspektem, który należy uwzględnić przy wyborze artykułów jest masa przesyłki, która ma wpływ na budżet przedsięwzięcia.
W ofercie Curious Collection znajdują się przyciągające uwagę a jednocześnie eleganckie obwoluty i koperty w rozmaitych kolorach i wykończeniach, od pastelowych odcieni po żywe kolory z zakresu Curious Metallics, szorstkie i wyraziste papiery Curious Matter, a nawet papiery przezroczyste. Dla przesyłek lub zaproszeń o luksusowym wykończeniu Curious Skin oferuje papiery matowe o wysokiej drukowności, zabezpieczone powłoką niepozostawiającą odcisków palców, która pozwala na zachowanie dłuższej świeżości materiałów.
Papier koperty można dopasować do papieru przesyłki lub połączyć go z innym kolorem, jako że szeroka paleta barw papierów ozdobnych pozwala na tworzenie dowolnych kombinacji kolorystycznych. W przypadku druku dużych elementów kolorowych lub wysokiej jakości obrazów polecamy papiery Rives Sensation – przystępne cenowo papiery ozdobne, dostępne w wersji matowej lub błyszczącej, o różnych fakturach i w wariantach w 100% pochodzących z recyklingu. Innym rozwiązaniem w przypadku personalizowanych przesyłek są papiery cyfrowe marek Arjowiggins Creative Papers, i-Tone (r), Olin Digital lub Nautilus.
Wraz z ewolucją trendów w biznesie i designie Antalis stara się spełnić wszystkie potrzeby kreatywnych osób i właścicieli firm. Oferujemy szeroki wybór etykiet, w tym również samoprzylepnych, od białych papierów do druku offsetowego lub papierów powlekanych po papiery premium na każdą okazję i do projektów dowolnej wielkości.
Oferta Antalis obejmuje etykiety o przyjemnym metalicznym efekcie, o szorstkim kremowym wykończeniu, jak również etykiety do promocyjnych zestawów codziennych produktów czy też etykiety nierwące i wodoodporne.
Produkty i usługi Antalis skierowane do wydawców zapewniają wsparcie przy realizacji projektu niezależnie od jego wielkości – przy produkcji ograniczonej liczby pocztówek lub zeszytów dla lokalnej instytucji artystycznej czy też setek tysięcy książek rocznie. Przy wyborze najodpowiedniejszego papieru dla danego projektu należy uwzględnić specyfikację techniczną (druk arkuszowy/rolowy, określony rozmiar produktów), ograniczenia (papier bezdrzewny, bez użycia wybielaczy optycznych tzw. OBA, wysoka odporność na blaknięcie itd.), budżet i techniki druku (od druku rotograwiurowego po druk litograficzny lub druk o wysokiej prędkości). Od Olin, przez Pop'Set i Rives Sensation, po Conqueror – oferujemy produkty na każdą kieszeń i okazję, spełniające potrzeby najbardziej wymagających klientów.