Kampanie marketingu bezpośredniego, łączące e-mail, strony docelowe oraz materiały drukowane są obecnie najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klienta.
Siła druku: Druk może zwiększyć skuteczność innych kanałów komunikacji. Papier ma w marketingu kluczowe znaczenie, ponieważ łączy świat tradycyjnego druku ze światem Internetu.
Drukowane wiadomości mogą być teraz spersonalizowane, ukierunkowane i interaktywne, tworząc skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego. Antalis oferuje pełny zakres produktów umożliwiających projektantom tworzenie innowacyjnych drukowanych wiadomości zwiększających skuteczność innych kanałów marketingu bezpośredniego.
Kampanie marketingu bezpośredniego, łączące e-mail, strony docelowe oraz materiały drukowane są obecnie najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klienta.
Siła druku: Druk może zwiększyć skuteczność innych kanałów komunikacji. Papier ma w marketingu kluczowe znaczenie, ponieważ łączy świat tradycyjnego druku ze światem Internetu.
Drukowane wiadomości mogą być teraz spersonalizowane, ukierunkowane i interaktywne, tworząc skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego. Antalis oferuje pełny zakres produktów umożliwiających projektantom tworzenie innowacyjnych drukowanych wiadomości zwiększających skuteczność innych kanałów marketingu bezpośredniego.
Jest to marketing B2Me: spersonalizowane działanie firmy pozwala na dotarcie do klienta, a papier sprawia, że osiągnięty efekt jest jeszcze większy. 63% odbiorców pamięta spersonalizowane wiadomości marketingowe, które otrzymali*.
“Nie zwracaj się do czytelników, jakby byli zgromadzeni na stadionie. Czytają twoją wiadomość w samotności. Wyobraź sobie, że piszesz do nich list w imieniu klienta.”
David Ogilvy
W zależności od projektu drukowanych wiadomości wybór papieru będzie miał bezpośredni wpływ na przyciągnięcie uwagi odbiorcy. Papiery powlekane Antalis o błyszczącym i aksamitnym wykończeniu sprawią, że żywe kolory druku przykują uwagę odbiorcy. Znane marki papierów powlekanych dostępne w Antalis obejmują papiery Novatech do druku offsetowego i Novatech Digital do druku cyfrowego.
Wiadomości drukowane na naturalnych, niepowlekanych papierach Antalis mogą natomiast zyskać wyjątkowy, niezapomniany charakter.
* Źródło: Balmétrie 2015–2016, GIE Balmétrie/Ipsos 2017
70% przesyłek bezpośrednich zostaje otwartych (Źródło: InfoTrends 2016).
Druk to najpewniejszy kanał komunikacji. Druk działa: średni wskaźnik reakcji dla przesyłek bezpośrednich wynosi 4,4%, podczas gdy dla wiadomości e-mail jest to zaledwie 0,1%. 45% konsumentów reaguje na przesyłki bezpośrednie*.
Druk łączy tradycyjną komunikację ze światem Internetu: nawet firmy działające wyłącznie online wysyłają bezpośrednie wiadomości e-mail w celu dotarcia do klientów i zapewnienia, aby ich produkty wyróżniały się na tle produktów innych marek. Przesyłki bezpośrednie mogą przybierać formę prostych ulotek z kolorowymi obrazkami, ale mogą również być bardziej złożone, na przykład w formie pocztówki, selfmailera lub folderu.
Przy wyborze odpowiedniego produktu z oferty Antalis należy uwzględnić format i projekt przesyłki.
W przypadku pocztówek warto zdecydować się na papier Invercote G – jednostronnie powlekany karton ozdobny o jedwabiście gładkiej powierzchni i odpowiedniej sztywności.
W przypadku selfmailera dobrym wyborem może być papier Print Speed Offset i Print Speed Laser-Jet o naturalnym charakterze, nadającym przesyłce dodatkowy wymiar.
* Źródło: Balmétrie 2015–2016, GIE Balmétrie/Ipsos 2017
Druk trafia do serca i umysłu: od faktury, wykończenia i koloru przesyłki często zależy, czy zostanie ona otworzona i przeczytana. Szeroka gama papierów Antalis pozwala projektantom i właścicielom marek na nieskończoną różnorodność kreatywnych przesyłek.
Bogaty asortyment papierów ozdobnych Antalis obejmuje znane marki, takie jak:
Właściciele marek również potrzebują nowych sposobów na wyróżnienie się na tle konkurencji. Szukają innowacyjnych pomysłów i materiałów o wysokiej jakości pozwalających na zaprezentowanie marki. Produkty specjalistyczne Antalis umożliwiają tworzenie nowych pomysłów i skutecznych rozwiązań w zakresie przesyłek bezpośrednich: możliwości są nieograniczone.
Papier MagneCote oferowany przez Antalis pozwoli zaprojektować przesyłkę, którą odbiorcy zachowają i zapamiętają. MagneCote to pierwszy papier magnetyczny, który może być zadrukowany, perforowany i wykrawany jak zwykły papier.
Interaktywność druku i telefonu:
Najnowsza generacja druku nosi nazwę internet rzeczy.
Drukowana interaktywna przesyłka bezpośrednia zapewnia właścicielom marek największą rentowność inwestycji.
Kreatywność można wyrazić przez wybór papieru i techniki druku.
Druk offsetowy
Wykończenie przesyłki bezpośredniej lub ulotki może pozwolić marce wyróżnić się na tle konkurencji, a wykorzystanie lakieru na przodzie przesyłki, termodruku czy też wytłaczania może wpływać na wizerunek firmy i jej produktów.
Druk cyfrowy: więcej niż CMYK
W przypadku projektów o niewielkim nakładzie świetnie sprawdzi się Digital Embellishment, umożliwiający cyfrową obróbkę materiałów.
Między 2015 a 2020 r. cyfrowa obróbka druku na świecie wzrośnie o 27% i wyniesie ponad 25 miliardów stron.
Efekty specjalne stanowiące wartość dodaną obejmują szereg technik ozdobnych, w tym:
Efekty te można z łatwością wykonać na cyfrowych maszynach drukarskich.
Druk zmiennych danych i personalizacja to najważniejsze elementy, które pozwalają właścicielom marek na ukierunkowanie przesyłek w najbardziej skuteczny sposób. Drukowane przesyłki są obecnie kreatywne, spersonalizowane, ukierunkowane i interaktywne!