Pracujemy: 8:00-17:00
Kontakt

Kampanie marketingu bezpośredniego, łączące e-mail, strony docelowe oraz materiały drukowane są obecnie najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klienta.
Siła druku: Druk może zwiększyć skuteczność innych kanałów komunikacji. Papier ma w marketingu kluczowe znaczenie, ponieważ łączy świat tradycyjnego druku ze światem Internetu.
Drukowane wiadomości mogą być teraz spersonalizowane, ukierunkowane i interaktywne, tworząc skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego. Antalis oferuje pełny zakres produktów umożliwiających projektantom tworzenie innowacyjnych drukowanych wiadomości zwiększających skuteczność innych kanałów marketingu bezpośredniego.

Kampanie marketingu bezpośredniego, łączące e-mail, strony docelowe oraz materiały drukowane są obecnie najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klienta.
Siła druku: Druk może zwiększyć skuteczność innych kanałów komunikacji. Papier ma w marketingu kluczowe znaczenie, ponieważ łączy świat tradycyjnego druku ze światem Internetu.
Drukowane wiadomości mogą być teraz spersonalizowane, ukierunkowane i interaktywne, tworząc skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego. Antalis oferuje pełny zakres produktów umożliwiających projektantom tworzenie innowacyjnych drukowanych wiadomości zwiększających skuteczność innych kanałów marketingu bezpośredniego.

papers_640x426.png

Produkty Print

Druk powinien być osobisty

Jest to marketing B2Me: spersonalizowane działanie firmy pozwala na dotarcie do klienta, a papier sprawia, że osiągnięty efekt jest jeszcze większy. 63% odbiorców pamięta spersonalizowane wiadomości marketingowe, które otrzymali*.

 

Nie zwracaj się do czytelników, jakby byli zgromadzeni na stadionie. Czytają twoją wiadomość w samotności. Wyobraź sobie, że piszesz do nich list w imieniu klienta.

David Ogilvy


W zależności od projektu drukowanych wiadomości wybór papieru będzie miał bezpośredni wpływ na przyciągnięcie uwagi odbiorcy. Papiery powlekane Antalis o błyszczącym i aksamitnym wykończeniu sprawią, że żywe kolory druku przykują uwagę odbiorcy. Znane marki papierów powlekanych dostępne w Antalis obejmują papiery Novatech do druku offsetowego i Novatech Digital do druku cyfrowego.

 

Wiadomości drukowane na naturalnych, niepowlekanych papierach Antalis mogą natomiast zyskać wyjątkowy, niezapomniany charakter.

 

* Źródło: Balmétrie 2015–2016, GIE Balmétrie/Ipsos 2017

GettyImages-8858385.jpg

Druk jest skuteczny

12-cartes.jpg

70% przesyłek bezpośrednich zostaje otwartych (Źródło: InfoTrends 2016).

Druk to najpewniejszy kanał komunikacji. Druk działa: średni wskaźnik reakcji dla przesyłek bezpośrednich wynosi 4,4%, podczas gdy dla wiadomości e-mail jest to zaledwie 0,1%. 45% konsumentów reaguje na przesyłki bezpośrednie*.

Druk łączy tradycyjną komunikację ze światem Internetu: nawet firmy działające wyłącznie online wysyłają bezpośrednie wiadomości e-mail w celu dotarcia do klientów i zapewnienia, aby ich produkty wyróżniały się na tle produktów innych marek. Przesyłki bezpośrednie mogą przybierać formę prostych ulotek z kolorowymi obrazkami, ale mogą również być bardziej złożone, na przykład w formie pocztówki, selfmailera lub folderu.

Przy wyborze odpowiedniego produktu z oferty Antalis należy uwzględnić format i projekt przesyłki.

W przypadku pocztówek warto zdecydować się na papier Invercote G – jednostronnie powlekany karton ozdobny o jedwabiście gładkiej powierzchni i odpowiedniej sztywności.


W przypadku selfmailera dobrym wyborem może być papier Print Speed Offset i Print Speed Laser-Jet o naturalnym charakterze, nadającym przesyłce dodatkowy wymiar.

 

* Źródło: Balmétrie 2015–2016, GIE Balmétrie/Ipsos 2017

Druk jest kreatywny

Druk trafia do serca i umysłu: od faktury, wykończenia i koloru przesyłki często zależy, czy zostanie ona otworzona i przeczytana. Szeroka gama papierów Antalis pozwala projektantom i właścicielom marek na nieskończoną różnorodność kreatywnych przesyłek.

Bogaty asortyment papierów ozdobnych Antalis obejmuje znane marki, takie jak:

 

Właściciele marek również potrzebują nowych sposobów na wyróżnienie się na tle konkurencji. Szukają innowacyjnych pomysłów i materiałów o wysokiej jakości pozwalających na zaprezentowanie marki. Produkty specjalistyczne Antalis umożliwiają tworzenie nowych pomysłów i skutecznych rozwiązań w zakresie przesyłek bezpośrednich: możliwości są nieograniczone.

 

Papier MagneCote oferowany przez Antalis pozwoli zaprojektować przesyłkę, którą odbiorcy zachowają i zapamiętają. MagneCote to pierwszy papier magnetyczny, który może być zadrukowany, perforowany i wykrawany jak zwykły papier.

 

img-direct-marketing.jpg

Druk jest interaktywny

Interaktywność druku i telefonu:

Najnowsza generacja druku nosi nazwę internet rzeczy.

  • PowerCoat® Alive to świetny przykład internetu rzeczy łączący w sobie papier i media cyfrowe.
  • PowerCoat® Alive wykorzystuje technologię komunikacji zbliżeniowej (NFC).
  • PowerCoat® Alive to „interaktywny/inteligentny papier” łączący tradycyjny papier do druku z warstwą zadrukowanych obwodów elektronicznych, które mogą zostać zaprogramowane, aby dostarczać interaktywne treści do urządzenia obsługującego technologię NFC.

 

Drukowana interaktywna przesyłka bezpośrednia zapewnia właścicielom marek największą rentowność inwestycji.

Technika druku

Kreatywność można wyrazić przez wybór papieru i techniki druku.

Druk offsetowy

Wykończenie przesyłki bezpośredniej lub ulotki może pozwolić marce wyróżnić się na tle konkurencji, a wykorzystanie lakieru na przodzie przesyłki, termodruku czy też wytłaczania może wpływać na wizerunek firmy i jej produktów.

Druk cyfrowy: więcej niż CMYK

W przypadku projektów o niewielkim nakładzie świetnie sprawdzi się Digital Embellishment, umożliwiający cyfrową obróbkę materiałów.

Między 2015 a 2020 r. cyfrowa obróbka druku na świecie wzrośnie o 27% i wyniesie ponad 25 miliardów stron.

basketball.jpg (basketball5-07)

Efekty specjalne stanowiące wartość dodaną obejmują szereg technik ozdobnych, w tym:

  • kolory dodatkowe i rozszerzenie zakresu kolorów
  • biały tusz
  • tusze fluorescencyjne
  • tusze z teksturą
  • tusze IR/UK
  • folia

Efekty te można z łatwością wykonać na cyfrowych maszynach drukarskich.

Druk zmiennych danych i personalizacja to najważniejsze elementy, które pozwalają właścicielom marek na ukierunkowanie przesyłek w najbardziej skuteczny sposób. Drukowane przesyłki są obecnie kreatywne, spersonalizowane, ukierunkowane i interaktywne!