Antalis wyznaczył sobie ambitne cele na lata 2016–2020. Oparte są one na czterech filarach dotyczących głównych kwestii, na których skupia się nasza organizacja. Dla każdej z inicjatyw utworzono szczegółowy plan działania w każdym z sektorów Antalis, uwzględniając wskaźniki efektywności działania i monitorowania ich realizacji. Wspólna strategia w oparciu o normę ISO 26000 gwarantuje, że wpływ działań Antalis mieści się w określonych ramach i spełnia najbardziej rygorystyczne normy międzynarodowe.
“Traktujemy społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstw jako nowe możliwości. Koncepcja ta napędza innowacje, uwzględnia oczekiwania naszych interesariuszy i stanowi solidną podstawę dla tworzenia odpowiednich rozwiązań”
Hervé Poncin, CEO.
1. Polityka w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.
W pełni zintegrowane narzędzia i procesy w jeden spójny model działania i funkcjonowania w całej organizacji.
2. Etyka w biznesie
Przeszkolenie co dwa lata 100% pracowników bezpośrednio związanych z kwestiami dotyczącymi najlepszych praktyk prowadzenia działalności, a dokładniej prawem konkurencji.
1. Zarządzanie odpowiedzialnym łańcuchem dostaw.
Zwiększenie identyfikowalności produktu, ograniczenie ryzykownych źródeł dostaw. Zwiększenie odsetka odpowiedzialnych dostaw i wzmocnienie rozwiązań z zakresu gospodarki o obiegu zamkniętym.
Włączenie 85% nabywanych produktów do procedury całkowitej identyfikowalności obejmującej należytą staranność.
2. Energia
Przeprowadzenie certyfikacji ISO50001 w magazynach głównych. Monitorowanie emisji dwutlenku węgla w transporcie za pośrednictwem platformy Antrak®.
1. Zdrowie i bezpieczeństwo
Zapewnienie zdrowego i bezpiecznego środowiska pracy przy dbaniu o rozwój pracowników i ich wyniki. Dążenie do zerowej liczby wypadków i chorób zawodowych we wszystkich rodzajach działalności.
Redukcja zdarzeń i niebezpiecznych wypadków. Zwiększenie efektywnego czasu pracy.
2. Szkolenia i staże
Wyszkolenie 80% pracowników rocznie, przy utrzymaniu wskaznika 14 godzin szkoleniowych rocznie na jednego pracownika.
1. Ekologia
Zwiększenie popytu na produkty ekologiczne i oferowanie szerokiej gamy innowacyjnych produktów. Rozwijanie i promowanie oferty produktów pochodzących z recyklingu umożliwiające funkcjonowanie gospodarki w obiegu zamkniętym.
Określenie i rozwijanie ekologicznej oferty opakowań i produktów z zakresu komunikacji wizualnej.